Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Управління формуванням іміджу організації (на прикладі ТОВ «Всім туристам»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миханів, Владислав Володимирович
dc.date.accessioned 2021-12-03T18:50:41Z
dc.date.available 2021-12-03T18:50:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Миханів В. В. Управління формуванням іміджу організації (на прикладі ТОВ «Всім туристам»): кваліфікаційна робота магістра / В. В. Миханів; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 115 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2443
dc.description.abstract Метою роботи є спроба упорядкування теоретико-методолічних аспектів управління формуванням іміджу економічного агента як одного з чинників конкурентоспроможності організації в умовах сучасного ринку та розробка системи заходів щодо удосконалення його формування в менеджменті організації. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: - уточнити суть і зміст поняття імідж як економічної категорії, його структуру та складові на засадах аналізу, систематизації та узагальнень наявних наукових підходів; - розглянути існуючі теоретичні підходи та фактори формування іміджу; - визначити групу показників, які найбільш повно характеризують імідж та його роль у забезпеченні успіху діяльності організації; - проаналізувати вплив іміджу на основні показники діяльності організації; - здійснити системний аналіз сформованості іміджу конкретної організації на прикладі діяльності ТОВ «Всім туристам»; - розробити систему заходів щодо забезпечення переваг ТОВ «Всім туристам» в умовах конкурентного середовища та вимог сучасного споживача. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject image en_US
dc.subject image formation en_US
dc.subject external image en_US
dc.subject internal image en_US
dc.subject image elements en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject формування іміджу en_US
dc.subject зовнішній імідж en_US
dc.subject внутрішній імідж en_US
dc.subject елементи іміджу en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.title Управління формуванням іміджу організації (на прикладі ТОВ «Всім туристам») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу