Короткий опис(реферат):
Метою роботи є спроба упорядкування теоретико-методолічних аспектів управління формуванням іміджу економічного агента як одного з чинників конкурентоспроможності організації в умовах сучасного ринку та розробка системи заходів щодо удосконалення його формування в менеджменті організації. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: - уточнити суть і зміст поняття імідж як економічної категорії, його структуру та складові на засадах аналізу, систематизації та узагальнень наявних наукових підходів; - розглянути існуючі теоретичні підходи та фактори формування іміджу; - визначити групу показників, які найбільш повно характеризують імідж та його роль у забезпеченні успіху діяльності організації; - проаналізувати вплив іміджу на основні показники діяльності організації;
- здійснити системний аналіз сформованості іміджу конкретної організації на прикладі діяльності ТОВ «Всім туристам»; - розробити систему заходів щодо забезпечення переваг ТОВ «Всім туристам» в умовах конкурентного середовища та вимог сучасного споживача.