Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Управління комплексом маркетингових комунікацій організації (на прикладі ПП «КОМПАНІЯ ЛЕГАСІ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головко, Павло Андрійович
dc.date.accessioned 2021-12-03T18:59:53Z
dc.date.available 2021-12-03T18:59:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Головко П. А. Управління комплексом маркетингових комунікацій організації (на прикладі ПП «КОМПАНІЯ ЛЕГАСІ»): кваліфікаційна робота магістра / П. А. Головко; наук. кер. І. О. Драган ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 93 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2446
dc.description.abstract Метою даної роботи є теоретично і практично провести дослідження щодо управління комплексом маркетингових комунікацій в організації. До основних завдань було віднесено наступне: визначити сутність та види маркетингових комунікацій організації; охарактеризувати складові елементи маркетингових комунікацій; розглянути методи управління комплексом маркетингових комунікацій; провести загальну організаційно-економічну характеристику ПП «Компанія Легасі»; здійснити аналіз та оцінити управління комплексом маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; визначити взаємозв’язки маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; розробити шляхи щодо покращення управління комплексом маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; надати рекомендації щодо впровадження новітніх методів управління комплексом маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; спрогнозувати ефективність функціонування комплексу маркетингових комунікацій з урахуванням запропонованих заходів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Управління комплексом маркетингових комунікацій організації (на прикладі ПП «КОМПАНІЯ ЛЕГАСІ») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу