Abstract:
Метою даної роботи є теоретично і практично провести дослідження щодо управління комплексом маркетингових комунікацій в організації.
До основних завдань було віднесено наступне: визначити сутність та види маркетингових комунікацій організації; охарактеризувати складові елементи маркетингових комунікацій; розглянути методи управління комплексом маркетингових комунікацій; провести загальну організаційно-економічну характеристику ПП «Компанія Легасі»; здійснити аналіз та оцінити управління комплексом маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; визначити взаємозв’язки маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; розробити шляхи щодо покращення управління комплексом маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; надати рекомендації щодо впровадження новітніх методів управління комплексом маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; спрогнозувати ефективність функціонування комплексу маркетингових комунікацій з урахуванням запропонованих заходів.