dc.contributor.author |
Головко, Павло Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T18:59:53Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T18:59:53Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Головко П. А. Управління комплексом маркетингових комунікацій організації (на прикладі ПП «КОМПАНІЯ ЛЕГАСІ»): кваліфікаційна робота магістра / П. А. Головко; наук. кер. І. О. Драган ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 93 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2446 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної роботи є теоретично і практично провести дослідження щодо управління комплексом маркетингових комунікацій в організації.
До основних завдань було віднесено наступне: визначити сутність та види маркетингових комунікацій організації; охарактеризувати складові елементи маркетингових комунікацій; розглянути методи управління комплексом маркетингових комунікацій; провести загальну організаційно-економічну характеристику ПП «Компанія Легасі»; здійснити аналіз та оцінити управління комплексом маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; визначити взаємозв’язки маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; розробити шляхи щодо покращення управління комплексом маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; надати рекомендації щодо впровадження новітніх методів управління комплексом маркетингових комунікацій в ПП «Компанія Легасі»; спрогнозувати ефективність функціонування комплексу маркетингових комунікацій з урахуванням запропонованих заходів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Управління комплексом маркетингових комунікацій організації (на прикладі ПП «КОМПАНІЯ ЛЕГАСІ») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |