Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства (на прикладі АН «The Capital»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєлова, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-12-03T19:08:37Z
dc.date.available 2021-12-03T19:08:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бєлова К. С. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства (на прикладі АН «The Capital»): кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / К. С. Бєлова; наук. кер. О. В. Корнєєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 52 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2450
dc.description.abstract Мета роботи полягає у дослідженні та розумінні маркетингової діяльності на підприємстві АН «The Capital», що вона собою являє і яку роль відіграє. Також, визначенню ефективності маркетингової діяльності, методів якими вона аналізується та критеріїв за якими оцінюється. Мета дослідження реалізується на основі вирішення таких завдань: – проаналізувати поняття маркетинг та маркетингова діяльність; – дослідити сутність та функції маркетингової діяльності в організації; – проаналізувати методику ефективності управління маркетингової діяльності; – охарактеризувати організаційно-економічну діяльність підприємства; – проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; – оцінити систему управління маркетингової діяльності підприємства; – розробити заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингової діяльності підприємства. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства (на прикладі АН «The Capital») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу