Abstract:
Мета роботи полягає у дослідженні та розумінні маркетингової діяльності на підприємстві АН «The Capital», що вона собою являє і яку роль відіграє. Також, визначенню ефективності маркетингової діяльності, методів якими вона аналізується та критеріїв за якими оцінюється. Мета дослідження реалізується на основі вирішення таких завдань: – проаналізувати поняття маркетинг та маркетингова діяльність; – дослідити сутність та функції маркетингової діяльності в організації;
– проаналізувати методику ефективності управління маркетингової діяльності;
– охарактеризувати організаційно-економічну діяльність підприємства;
– проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; – оцінити систему управління маркетингової діяльності підприємства; – розробити заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингової діяльності підприємства.