dc.contributor.author |
Бєлова, Катерина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T19:08:37Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T19:08:37Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Бєлова К. С. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства (на прикладі АН «The Capital»): кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / К. С. Бєлова; наук. кер. О. В. Корнєєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 52 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2450 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає у дослідженні та розумінні маркетингової діяльності на підприємстві АН «The Capital», що вона собою являє і яку роль відіграє. Також, визначенню ефективності маркетингової діяльності, методів якими вона аналізується та критеріїв за якими оцінюється. Мета дослідження реалізується на основі вирішення таких завдань: – проаналізувати поняття маркетинг та маркетингова діяльність; – дослідити сутність та функції маркетингової діяльності в організації;
– проаналізувати методику ефективності управління маркетингової діяльності;
– охарактеризувати організаційно-економічну діяльність підприємства;
– проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; – оцінити систему управління маркетингової діяльності підприємства; – розробити заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингової діяльності підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства (на прикладі АН «The Capital») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |