Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романюк, Оксана Романівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T19:28:30Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T19:28:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Романюк О. Р. Формування у майбутніх учителів лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному говорінні з використанням методу проєктів: кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови / О. Р. Романюк; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 100 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2459 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та перевірити ефективність проєктної методики в англомовному говорінні під час педагогічної практики. Для досягнення мети передбачається вирішення таких завдань: 1)визначити роль та зміст лінгвосоціокультурної компетентності в говорінні; 2)визначити психолого-педагогічні передумови використання проєктної діяльності в навчальному процесі мовного ЗВО; 3) дослідити особливості організації проєктної діяльності студентів мовного ЗВО; 4) розглянути етапи проєктного навчання у формуванні ЛСКК; 5) розробити комплекс вправ і завдань для формування ЛСКК у студентів на основі проєктної методики; 6)перевірити ефективність розробленої методики та сформулювати методичні рекомендації для формування ЛСКК в говорінні на основі проєктних технологій. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | linguosociocultural competence | en_US |
dc.subject | project | en_US |
dc.subject | project method | en_US |
dc.subject | project activity | en_US |
dc.subject | project technologies | en_US |
dc.subject | stages of project work | en_US |
dc.subject | лінгвосоціокультурна компетентність | en_US |
dc.subject | проєкт | en_US |
dc.subject | метод проєктів | en_US |
dc.subject | проєктна діяльність | en_US |
dc.subject | проєктна технологія | en_US |
dc.subject | етапи проєктної діяльності | en_US |
dc.title | Формування у майбутніх учителів лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному говорінні з використанням методу проєктів | en_US |
dc.type | Book | en_US |