Abstract:
У колективній монографії розглядаються теоретичні і практичні основи проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Аналізуються сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов, зокрема акцентується увага на комунікативному підході як основному при навчанні іноземних мов та інноваційних підходах до організації освітнього процесу. Розглянуто теоретичні засади проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов з використанням систем управління навчанням Moodle: охарактеризовано базові поняття дослідження; подано типологію засобів вивчення іноземних мов у інформаційно-комунікаційному навчальному середовищі; розглянуто організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні особливості і модель проектування мультимедійних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх
викладачів іноземних мов з використанням систем управління навчанням Moodle.
Проведено аналіз відкритих освітніх ресурсів як джерела навчальної інформації для
опанування мов, запропоновано структуру інформаційно-комунікаційного навчального середовища професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у середовищі системи Moodle щодо розвитку професійно спрямованої іншомовної комунікативної, методичної й інноваційної компетентності, розглянуто особливості використання мультимедійних технологій у процесі проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов і програмні засоби проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін у системі Moodle. Цільова аудиторія монографії – науковці та фахівці в галузі методики навчання
іноземних мов для професійного спілкування, викладачі-практики, аспіранти та докторанти.