Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лінгво-прагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою

Show simple item record

dc.contributor.author Бакум, Валерія Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-12-07T18:24:31Z
dc.date.available 2021-12-07T18:24:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бакум В. І. Лінгво-прагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою = Linguistic and pragmatic features of verbal trade marks in the English language advertising discourse and ways of their rendering in Ukrainian : кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / В. І. Бакум ; наук. кер. Ю. В. Кононець ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 106 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2529
dc.description.abstract Мета роботи – визначити лінгво-прагматичні особливості вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та проаналізувати способи їх відтворення українською мовою. Досягнення мети зумовило постановку таких основних завдань: 1) визначити поняття рекламного дискурсу та надати його загальну характеристику; 2) дослідити проблеми інтеграції вербальних та візуальних компонентів у вербальному товарному знаку; 3) охарактеризувати перекладознавчий аспект дослідження креолізованих рекламних текстів; 4) проаналізувати лінгвостилістичні параметри вербальних товарних знаків; 5) прослідкувати типи взаємозв’язків вербального та візуального компонентів вербального товарного знака; 6) описати специфіку застосування різнорівневих перекладацьких трансформацій при відтворенні англійськомовних вербальних товарних знаків українською мовою. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лінгво-прагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою en_US
dc.title.alternative Linguistic and pragmatic features of verbal trade marks in the English language advertising discourse and ways of their rendering in Ukrainian en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account