dc.contributor.author |
Бакум, Валерія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-07T18:24:31Z |
|
dc.date.available |
2021-12-07T18:24:31Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Бакум В. І. Лінгво-прагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою = Linguistic and pragmatic features of verbal trade marks in the English language advertising discourse and ways of their rendering in Ukrainian : кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / В. І. Бакум ; наук. кер. Ю. В. Кононець ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 106 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2529 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи – визначити лінгво-прагматичні особливості вербальних
товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та проаналізувати
способи їх відтворення українською мовою. Досягнення мети зумовило постановку таких основних завдань: 1) визначити поняття рекламного дискурсу та надати його загальну характеристику; 2) дослідити проблеми інтеграції вербальних та візуальних компонентів у вербальному товарному знаку; 3) охарактеризувати перекладознавчий аспект дослідження креолізованих рекламних текстів; 4) проаналізувати лінгвостилістичні параметри вербальних товарних знаків; 5) прослідкувати типи взаємозв’язків вербального та візуального компонентів вербального товарного знака;
6) описати специфіку застосування різнорівневих перекладацьких трансформацій при відтворенні англійськомовних вербальних товарних знаків українською мовою. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Лінгво-прагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою |
en_US |
dc.title.alternative |
Linguistic and pragmatic features of verbal trade marks in the English language advertising discourse and ways of their rendering in Ukrainian |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |