Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корнєва, Зоя Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-12-06T12:42:02Z
dc.date.available 2018-12-06T12:42:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Корнєва, Зоя Михайлівна. Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах [Рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія та методика навчання: германські мови" / З. М. Корнєва ; наук. кер. О. Б. Тарнопольский ; Київ. політех. ін-т ім. І. Сікорського; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 488+143 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/264
dc.description.abstract Корнєва З.М. Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" (011 – Освітні, педагогічні науки). – Київський національний лінгвістичний університет, Київ, 2018. У дисертації вперше у методичній науці було теоретично обґрунтовано й розроблено систему професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти (ЗВО) й реалізовано їх у відповідній концепції, яка включає структуру, послідовність та зміст формування міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності (МПОІКК) студентів ЗВО технічного профілю, ієрархізовано принципи формування зазначеної компетентності, визначено метод (конструктивістське комбіноване навчання) та у його межах види експерієнційної навчальної діяльності та моделі організації навчального процесу для кожного етапу навчання англійської мови професійного спрямування у ЗВО технічного профілю. Об’єктом дослідження є процес обґрунтування і розроблення системи англомовного професійно орієнтованого навчання студентів технічних спеціальностей. Предмет дослідження становить система англомовного професійно орієнтованого навчання студентів технічних спеціальностей на основі методу констуктивістського комбінованого навчання. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад, розробленні та експериментальній перевірці методики професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей. Аналіз сучасного стану викладання англійської мови професійного спрямування у немовних ЗВО України доводить, що у межах практики викладання іноземної мови (ІМ) для потреб професійної комунікації використовуються два основні апріорні підходи. У зв’язку з тим, що обидва зазначені підходи мають цілу низку суперечностей, виникла необхідність теоретичної розробки та практичного втілення концептуально нової системи професійно орієтованої англомовної підготовки студентів технічних спеціальностей. en_US
dc.subject формування міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності en_US
dc.subject принципи навчання en_US
dc.subject етапізація та аспектизація навчального процесу en_US
dc.subject метод конструктивістського комбінованого навчання en_US
dc.subject модель навчального процесу en_US
dc.subject intercultural professionally oriented foreign language communicative competence formation en_US
dc.subject teaching principles en_US
dc.subject teaching process staging en_US
dc.subject constructivist blended method en_US
dc.subject teaching process model en_US
dc.subject формирование межкультурной профессионально ориентированной иноязычной коммуникативной компетентности en_US
dc.subject принципы обучения en_US
dc.subject этапизация и аспектизация учебного процесса en_US
dc.subject метод конструктивистского комбинированного обучения en_US
dc.subject модель учебного процесса en_US
dc.title Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу