dc.contributor.author |
Ковтун, Ангеліна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-02T07:53:36Z |
|
dc.date.available |
2022-12-02T07:53:36Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Ковтун А. О. Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами = Emotion Evoking Strategies as an Effective Tool of Advertisement : кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / А. О. Ковтун ; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 83 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2727 |
|
dc.description.abstract |
В даній роботі було розглянуто сучасний рекламний дискурс як лінгвістичний концепт, виокремлено його основні ознаки, функції та тематику. Комунікативні стратегії та техніки емоційного впливу досягаються за допомогою різноманітних стилістичних та експресивних засобів. У комерційній та соціальній рекламі вони вживаються на всіх лінгвістичних рівнях: фонетичному, лексичному, морфологічному, синтаксичному та стилістичному. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами |
en_US |
dc.title.alternative |
Emotion Evoking Strategies as an Effective Tool of Advertisement |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |