Repository of
Kyiv National Linguistic University

Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Ковтун, Ангеліна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-12-02T07:53:36Z
dc.date.available 2022-12-02T07:53:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ковтун А. О. Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами = Emotion Evoking Strategies as an Effective Tool of Advertisement : кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / А. О. Ковтун ; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 83 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2727
dc.description.abstract В даній роботі було розглянуто сучасний рекламний дискурс як лінгвістичний концепт, виокремлено його основні ознаки, функції та тематику. Комунікативні стратегії та техніки емоційного впливу досягаються за допомогою різноманітних стилістичних та експресивних засобів. У комерційній та соціальній рекламі вони вживаються на всіх лінгвістичних рівнях: фонетичному, лексичному, морфологічному, синтаксичному та стилістичному. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного знаряддя реклами en_US
dc.title.alternative Emotion Evoking Strategies as an Effective Tool of Advertisement en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account