Repository of
Kyiv National Linguistic University

Вербалізація коцептів маскулінність та фемінність у сучасному рекламному дискурсі

Show simple item record

dc.contributor.author Палій, Ірина Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-12-06T13:16:16Z
dc.date.available 2022-12-06T13:16:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Палій І. В. Вербалізація коцептів маскулінність та фемінність у сучасному рекламному дискурсі = Masculinity and femininity concepts in present-day anglophone advertising discourse : кваліфікаційна робота магістра / І. В. Палій ; наук. кер. Я. В. Гнезділова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 64 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2775
dc.description.abstract The aim of this research is to reveal the specificity of FEMININITY and MASCULINITY concepts with regard to their verbalization in advertising discourse. The object of the research paper is bound to the MASCULINITY and FEMININITY concepts of modern anglophone advertisements.The subject-matter of the study is concerned with the lingual means of MASCULINITY and FEMININITY concepts realization in modern anglophone advertisements. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject концепт en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.subject вербалізація en_US
dc.subject критичний дискурсивний аналіз en_US
dc.subject номінативне поле концепту en_US
dc.subject мікроконцепт en_US
dc.title Вербалізація коцептів маскулінність та фемінність у сучасному рекламному дискурсі en_US
dc.title.alternative Masculinity and femininity concepts in present-day anglophone advertising discourse en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account