dc.contributor.author |
Палій, Ірина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-06T13:16:16Z |
|
dc.date.available |
2022-12-06T13:16:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Палій І. В. Вербалізація коцептів маскулінність та фемінність у сучасному рекламному дискурсі = Masculinity and femininity concepts in present-day anglophone advertising discourse : кваліфікаційна робота магістра / І. В. Палій ; наук. кер. Я. В. Гнезділова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 64 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2775 |
|
dc.description.abstract |
The aim of this research is to reveal the specificity of FEMININITY and MASCULINITY concepts with regard to their verbalization in advertising discourse. The object of the research paper is bound to the MASCULINITY and FEMININITY concepts of modern anglophone advertisements.The subject-matter of the study is concerned with the lingual means of MASCULINITY and FEMININITY concepts realization in modern anglophone
advertisements. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
концепт |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
вербалізація |
en_US |
dc.subject |
критичний дискурсивний аналіз |
en_US |
dc.subject |
номінативне поле концепту |
en_US |
dc.subject |
мікроконцепт |
en_US |
dc.title |
Вербалізація коцептів маскулінність та фемінність у сучасному рекламному дискурсі |
en_US |
dc.title.alternative |
Masculinity and femininity concepts in present-day anglophone advertising discourse |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |