Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Удосконалення стратегії просування бренду товару на ринку (на прикладі «ЕВЕР Нейро Фарма ГМБх»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Котільва, Поліна Олегівна
dc.date.accessioned 2022-12-13T11:25:23Z
dc.date.available 2022-12-13T11:25:23Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Котільва П. О. Удосконалення стратегії просування бренду товару на ринку (на прикладі «ЕВЕР Нейро Фарма ГМБх») : кваліфікаційна робота магістра / П. О. Котільва ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2876
dc.description.abstract Метою цієї роботи став аналіз маркетингової діяльності «ЕВЕР Нейро Фарма ГМБх» та пошук найефективніших маркетингових каналів для просування продукції бренду на фармацевтичному ринку України. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: - розглянути теоретичні засади розробки стратегії просування бренду; - дослідити особливості фармацевтичного ринку; -проаналізувати поточну ситуацію на фармацевтичного ринку; - розглянути основні аспекти розробки стратегії просування бренду «ЕВЕР Нейро Фарма ГМБх»; - оцінити ефективність стратегії просування бренду «ЕВЕР Нейро Фарма ГМБх». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject brand promotion en_US
dc.subject online brand promotion strategy en_US
dc.subject pharmaceutical market en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject просування бренду en_US
dc.subject стратегія просування бренду в Інтернеті en_US
dc.subject фармацевтичний ринок en_US
dc.title Удосконалення стратегії просування бренду товару на ринку (на прикладі «ЕВЕР Нейро Фарма ГМБх») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу