Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Розробка стратегії брендингу продукції підприємства (на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козакова, Руслана Юріївна
dc.date.accessioned 2022-12-13T11:26:00Z
dc.date.available 2022-12-13T11:26:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Козакова Р. Ю. Розробка стратегії брендингу продукції підприємства (на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна») : кваліфікаційна робота магістра / Р. Ю. Козакова ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2877
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є формування стратегії брендингу продукції компанії ПрАТ «Філіп Морріс Україна». Для досягнення даної мети необхідно вирішити наступні задачі: - Визначити термін «стратегія брендингу» та основні етапи її формування. - Проаналізувати роль та основну мету стратегії брендингу продукції з точки зору комерційного підприємства та споживача. - Окреслити основні фактори, що впливають на формування стратегії брендингу. - Оцінити процес розробки стратегії брендингу організації. - Проаналізувати тютюновий ринок України та основні споживацькі тренди на ньому. - Розробити рекомендації щодо імплементації стратегії брендингу продукції для підприємства. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Розробка стратегії брендингу продукції підприємства (на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу