dc.contributor.author |
Козакова, Руслана Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-13T11:26:00Z |
|
dc.date.available |
2022-12-13T11:26:00Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Козакова Р. Ю. Розробка стратегії брендингу продукції підприємства (на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна») : кваліфікаційна робота магістра / Р. Ю. Козакова ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 81 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2877 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є формування стратегії брендингу продукції компанії ПрАТ «Філіп Морріс Україна». Для досягнення даної мети необхідно вирішити наступні задачі: - Визначити термін «стратегія брендингу» та основні етапи її формування. - Проаналізувати роль та основну мету стратегії брендингу продукції з точки зору комерційного підприємства та споживача. - Окреслити основні фактори, що впливають на формування стратегії брендингу. - Оцінити процес розробки стратегії брендингу організації. - Проаналізувати тютюновий ринок України та основні споживацькі тренди на ньому. - Розробити рекомендації щодо імплементації стратегії брендингу продукції для підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Розробка стратегії брендингу продукції підприємства (на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |