dc.contributor.author |
Забаренко, Максим Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-13T11:36:50Z |
|
dc.date.available |
2022-12-13T11:36:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Забаренко М. С. Удосконалення управління рекламною кампанією організації (на прикладі ТОВ «ГЛОБАЛ САППОРТ СЕРВІСЕЗ») : кваліфікаційна робота магістра / М. С. Забаренко ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 85 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2882 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є аналіз та оцінка системи управління рекламною кампанією організації. Завдання дослідження, що були поставлені для досягнення мети:
- дослідити поняття рекламної кампанії та її ключові аспекти; - розкрити сутність системи удосконалення управління рекламною кампанією; - здійснити аналіз діяльності ТОВ «ГЛОБАЛ САППОРТ СЕРВІСЕЗ» та оцінити за допомогою основних фінансових показників ефективність управління рекламною кампанією організації; - проаналізувати і дати оцінку системі удосконалення управління рекламною кампанією досліджуваної організації; - запропонувати шляхи удосконалення системи управління рекламною кампанією ТОВ «ГЛОБАЛ САППОРТ СЕРВІСЕЗ». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Удосконалення управління рекламною кампанією організації (на прикладі ТОВ «ГЛОБАЛ САППОРТ СЕРВІСЕЗ») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |