Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Удосконалення управління рекламною кампанією організації (на прикладі ТОВ «ГЛОБАЛ САППОРТ СЕРВІСЕЗ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Забаренко, Максим Сергійович
dc.date.accessioned 2022-12-13T11:36:50Z
dc.date.available 2022-12-13T11:36:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Забаренко М. С. Удосконалення управління рекламною кампанією організації (на прикладі ТОВ «ГЛОБАЛ САППОРТ СЕРВІСЕЗ») : кваліфікаційна робота магістра / М. С. Забаренко ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 85 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2882
dc.description.abstract Метою дослідження є аналіз та оцінка системи управління рекламною кампанією організації. Завдання дослідження, що були поставлені для досягнення мети: - дослідити поняття рекламної кампанії та її ключові аспекти; - розкрити сутність системи удосконалення управління рекламною кампанією; - здійснити аналіз діяльності ТОВ «ГЛОБАЛ САППОРТ СЕРВІСЕЗ» та оцінити за допомогою основних фінансових показників ефективність управління рекламною кампанією організації; - проаналізувати і дати оцінку системі удосконалення управління рекламною кампанією досліджуваної організації; - запропонувати шляхи удосконалення системи управління рекламною кампанією ТОВ «ГЛОБАЛ САППОРТ СЕРВІСЕЗ». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Удосконалення управління рекламною кампанією організації (на прикладі ТОВ «ГЛОБАЛ САППОРТ СЕРВІСЕЗ») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу