Repository of
Kyiv National Linguistic University

Розробка стратегії брендингу компанії (на прикладі ТОВ «АНКЛ»)

Show simple item record

dc.contributor.author Поптанич, Ксенія Максимівна
dc.date.accessioned 2022-12-13T15:59:43Z
dc.date.available 2022-12-13T15:59:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Поптанич К. М. Розробка стратегії брендингу компанії (на прикладі ТОВ «АНКЛ») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / К. М. Поптанич ; наук. кер. О. О. Брайловська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 98 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2911
dc.description.abstract Мета дослідження - теоретичне узагальнення та дослідження процесу брендингу підприємства. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів розробки ефективної стратегії брендингу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Розробка стратегії брендингу компанії (на прикладі ТОВ «АНКЛ») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account