dc.contributor.author |
Поптанич, Ксенія Максимівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-13T15:59:43Z |
|
dc.date.available |
2022-12-13T15:59:43Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Поптанич К. М. Розробка стратегії брендингу компанії (на прикладі ТОВ «АНКЛ») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / К. М. Поптанич ; наук. кер. О. О. Брайловська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 98 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2911 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження - теоретичне узагальнення та дослідження процесу брендингу підприємства. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних, методичних і
практичних аспектів розробки ефективної стратегії брендингу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Розробка стратегії брендингу компанії (на прикладі ТОВ «АНКЛ») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |