Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ЮК «ПРАЙМЛЕКС»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенко, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-12-13T16:05:28Z
dc.date.available 2022-12-13T16:05:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Семенко Т. С. Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ЮК «ПРАЙМЛЕКС») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Т. С. Семенко ; наук. кер. А. В. Богачова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 90 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2912
dc.description.abstract Мета дослідження – визначити шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «ЮК «ПРАЙМЛЕКС». Предмет дослідження – визначення особливостей та напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери юридичних послуг. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ЮК «ПРАЙМЛЕКС») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу