dc.contributor.author |
Семенко, Тетяна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-13T16:05:28Z |
|
dc.date.available |
2022-12-13T16:05:28Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Семенко Т. С. Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ЮК «ПРАЙМЛЕКС») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Т. С. Семенко ; наук. кер. А. В. Богачова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 90 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2912 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – визначити шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «ЮК «ПРАЙМЛЕКС». Предмет дослідження – визначення особливостей та напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери юридичних
послуг. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ЮК «ПРАЙМЛЕКС») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |