Repository of
Kyiv National Linguistic University

Дослідження кон’юнктури ринку продукції підприємства (на прикладі «ПрАТ «ОБОЛОНЬ»)

Show simple item record

dc.contributor.author Телякова, Діана Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-12-15T10:44:40Z
dc.date.available 2022-12-15T10:44:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Телякова Д. О. Дослідження кон’юнктури ринку продукції підприємства (на прикладі «ПрАТ «ОБОЛОНЬ») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Д. О. Телякова ; наук. кер. Н. В. Оленцевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 92 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2914
dc.description.abstract Мета роботи: розробка рекомендацій щодо збереження і розширення ринків збуту продукції компанії на основі дослідження кон’юнктури українського ринку напоїв у розрізі основних товарних категорій. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес формування кон’юнктури ринку напоїв. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Дослідження кон’юнктури ринку продукції підприємства (на прикладі «ПрАТ «ОБОЛОНЬ») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account