dc.contributor.author |
Телякова, Діана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-15T10:44:40Z |
|
dc.date.available |
2022-12-15T10:44:40Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Телякова Д. О. Дослідження кон’юнктури ринку продукції підприємства (на прикладі «ПрАТ «ОБОЛОНЬ») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / Д. О. Телякова ; наук. кер. Н. В. Оленцевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 92 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2914 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи: розробка рекомендацій щодо збереження і розширення ринків збуту продукції компанії на основі дослідження кон’юнктури українського ринку напоїв у розрізі основних товарних категорій. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес формування кон’юнктури ринку напоїв. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Дослідження кон’юнктури ринку продукції підприємства (на прикладі «ПрАТ «ОБОЛОНЬ») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |