dc.contributor.author |
Шаповалов, Антон Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-15T10:52:04Z |
|
dc.date.available |
2022-12-15T10:52:04Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Шаповалов А. О. Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Італавто Центр») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / А. О. Шаповалов ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 90 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2915 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є розроблення заходів і пропозицій щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Італавто Центр» на ринку задля своєчасного пропонування, інформування та зацікавлення цільової аудиторії, виявленні прагнень, очікувань та настроїв її щодо товарів та самого підприємства в цілому, щоб найбільш повно задовольнити вимоги визначених категорій покупців |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Італавто Центр») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |