Repository of
Kyiv National Linguistic University

Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Італавто Центр»)

Show simple item record

dc.contributor.author Шаповалов, Антон Олегович
dc.date.accessioned 2022-12-15T10:52:04Z
dc.date.available 2022-12-15T10:52:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шаповалов А. О. Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Італавто Центр») : кваліфікаційна робота магістра з маркетингу / А. О. Шаповалов ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 90 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2915
dc.description.abstract Метою роботи є розроблення заходів і пропозицій щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Італавто Центр» на ринку задля своєчасного пропонування, інформування та зацікавлення цільової аудиторії, виявленні прагнень, очікувань та настроїв її щодо товарів та самого підприємства в цілому, щоб найбільш повно задовольнити вимоги визначених категорій покупців en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Італавто Центр») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account