Repository of
Kyiv National Linguistic University

Brand Resilience: Robustness in British and American Airline Advertisements

Show simple item record

dc.contributor.author Oliinykov, M.R.
dc.contributor.author Cherkhava, O. O.
dc.date.accessioned 2023-02-09T12:41:39Z
dc.date.available 2023-02-09T12:41:39Z
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.citation Oliinykov, M. R. Brand Resilience: Robustness in British and American Airline Advertisements / M. R. Oliinykov, O. O. Cherkhava // Ad orbem per linguas. До світу через мови: матер. Міжнародної студен. науково-практична відеоконференції Світ цінностей і цінності у світі 13 - 14 травня 2021 р. - К.: Вид. центр КНЛУ, 2021. - С. 389 - 390 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2967
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Видавничий центр КНЛУ en_US
dc.title Brand Resilience: Robustness in British and American Airline Advertisements en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account