Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Соловей, Мирослав Іванович | |
dc.contributor.author | Бондаренко, Олександр Федорович | |
dc.contributor.author | Ніколаєва, Софія Юріївна | |
dc.contributor.author | Борецька, Ганна Едуардівна | |
dc.contributor.author | Кудіна, Валерія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T09:36:34Z | |
dc.date.available | 2023-03-27T09:36:34Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Програма атестаційного іспиту з психології, педагогіки та методики навчання англійської / німецької / французької / іспанської мови в закладах загальної середньої освіти: для здобувачів вищої освіти з освітньо-професійних програм Іноземні мови та літератури, методика навчання іноземних мов і зарубіжної літератури (англійська / німецька / французька / іспанська і друга західноєвропейська мова) зі спеціальності 014 Середня освіта. Ступінь вищої освіти - бакалавр. Форма здобуття освіти - денна / уклад.: М. І. Соловей та ін. - К.: Вид. центр КНЛУ, 2022. - 110 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3023 | |
dc.description.abstract | Атестаційний іспит з психології, педагогіки, методики навчання англійської / німецької / французької / іспанської мови в закладах загальної середньої освіти для здобувачів вищої освіти з освітньо-професійних програмІноземні мови та літератури, методика навчання іноземних мов і зарубіжної літератури (англійська / німецька / французька / іспанська і друга західноєвропейська мова) зі спеціальності 014 Середня освіта ступеня вищої освіти бакалавр (далі – Атестаційний іспит) має на меті визначення готовності студентів-випускників до реалізації професійних функцій учителя іноземної мови та класного керівника в закладах загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів. У межах цього іспиту перевіряються вміння майбутніх працівників у галузі освіти розв’язувати типові завдання діяльності з позицій сучасних наукових досягнень психологічної, педагогічної, методичної та лінгвістичних наук. Результати виконання кваліфікаційних завдань дозволяють зробити висновок про готовність студентів-випускників до участі в модернізації освіти в Україні, розвитку освіти на основі нових прогресивних концепцій, запровадження в освітній процес особистісно-діяльнісних технологій навчання та виховання. | en_US |
dc.publisher | Видавничий центр КНЛУ | en_US |
dc.subject | атестаційний іспит | en_US |
dc.subject | комунікативні вміння | en_US |
dc.subject | уміння | en_US |
dc.title | Програма атестаційного іспиту з психології, педагогіки та методики навчання англійської / німецької /французької / іспанської мови в закладах загальної середньої освіти | en_US |
dc.type | Book | en_US |