Repository of
Kyiv National Linguistic University

Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Синекоп, Оксана Степанівна
dc.date.accessioned 2023-04-27T12:11:51Z
dc.date.available 2023-04-27T12:11:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Синекоп О. С. Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій : дис. на здоб. наук. ступеня д-ра пед. наук 011 – Освітні, педагогічні науки / О. С. Синекоп ; наук. конс. С. Ю. Ніколаєва; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2022. – 720 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3095
dc.description.abstract У дисертації впреше обґрунтовано й розроблено проблему диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування (ПОАС) майбутніх фахівців з інформаційних технологій (ІТ).У ході дослідження виділено види диференціації (за рівнем володіння іноземною мовою, за навчальним стилем); окреслено психолого-педагогічні передумови ефективного диференційованого навчання ПОАС майбутнього ІТ фахівця. За результатами дослідження підготовлено методичні рекомендації щодо організації диференційованого навчання ПОАС майбутніх ІТ фахівців. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject диференційоване навчання en_US
dc.subject англійська мова професійного спрямування en_US
dc.subject професійно орієнтоване англомовне спілкування en_US
dc.subject професійно орієнтована іншомовна комунікативна компетентність en_US
dc.subject 4D-навчальний стиль en_US
dc.subject рівень володіння іноземною мовою en_US
dc.subject рівень індивідуальної і групової автономії en_US
dc.subject майбутні фахівці з інформаційних технологій en_US
dc.subject : differentiated instruction of professionally oriented English-language communication en_US
dc.subject professional communication in English en_US
dc.subject English for Specific Purposes en_US
dc.subject professional foreign language communicative competence en_US
dc.subject 4D-learning style en_US
dc.subject level of foreign language proficiency en_US
dc.subject prospective IT professionals en_US
dc.title Теорія і практика диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account