Метою комплексу маркетингу торгового підприємства є забезпечення стимулювання збуту для отримання максимальної прибутковості торгово-господарської діяльності підприємства, підвищення ефективності підприємства на ринку ...
Метою дослідження є розробити комплекс маркетингу для ТОВ «НЕСС Груп», якій допоможе підприємству ефективно просувати свій продукт не тільки на вітчизняному ринку сонячної енергетики, а й на ринках країн ЄС.
Кваліфікаційна робота бакалавра на тему «Роль реклами в просуванні вітчизняного бренду на ринку виробів з гуми, латексу, ПВХ, ТЕП і силікону» виконана на базі практики ТОВ «Київгума».
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра ...
У кваліфікаційній роботі розкрито зміст реклами в системі ринкових відносин, визначено її функції та роль у процесі здійснення підприємницької діяльності. Розглянуто класифікацію реклами за різними ознаками та особливості ...
У дипломній роботі розкрито сутність і значення брендингу в системі ринкових відносин, актуальність створення бренду, з урахуванням психологічних та філософських особливостей. Розглянуто основні етапи розробки бренду та ...
У ході написання даної роботі було досліджено імідж закладу вищої освіти Київського національного лінгвістичного університету, а також його складові на прикладі Київського національного лінгвістичного університету та ...
Метою даної дипломної роботи є комплексне дослідження поведінки споживача на ринку надання технічних B2B послуг, а також розробка рекомендацій щодо досконалення маркетингової діяльності ТОВ «Бігдата».
Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю
малого підприємства (на прикладі ТОВ «Майер Торг»).В процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження процесів та явищ у ...