Abstract:
Мета роботи полягає у визначенні, теоретичному обґрунтуванні способів застосування інтерактивних методів навчання та їх ефективності в освітньому процесі, а саме під час навчання української літератури. Відповідно до зазначеного об'єкта, предмета й мети виникає необхідність вирішення таких завдань:
• опрацювати науково-методичну літературу, присвячену застосуванню інтерактивних методів навчання як активної взаємодії вчителя і учнів; • схарактеризувати активні методи навчання літератури як створення умов для розвитку творчих здібностей учнів; • виявити використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури; - з’ясувати спільні і відмінні позиції інтерактивних методів та інтерактивних технологій; • визначити роль учителя як модератора на уроках української літератури; • зробити аналіз інтерактивних методів навчання як одного із шляхів підвищення ефективності вивчення української літератури в закладах загальної середньої освіти.