Abstract:
Ця кваліфікаційна магістерська робота присвячена англійському мовленнєвому етикету публічного мовлення. Публічне мовлення – це тип спілкування, в процесі якого соціально значуща інформація передається великій кількості слухачів і їй надається статусу публічності. Англійський публічний дискурс характеризується стереотипним використанням мовленнєвих актів, необхідних для успішної вербальної взаємодії. Мовленнєвий етикет є його важливою складовою. У роботі поняття мовленнєвого етикету означає сукупність етикетних мовленнєвих засобів і правила їх використання в типових комунікативних ситуаціях. Мовленнєвий етикет формує свою нормативну базу, як структурний компонент мовленнєвої поведінки, визначає основні принципи етикетного спілкування і виражає ввічливе ставлення до співрозмовників.