Короткий опис(реферат):
Метою нашого дослідження є розгляд поняття сленгового неологізму на матеріалі турецького словникового фонду, який активно використовується носіями мови в неформальному спілкуванні в соціальних мережах, дослідження та аналіз функціональної термінології соціальних мереж Instagram, Facebook, Twitter. Для реалізації цієї мети були поставлені наступні завдання: - Розглянути загальнотеоретичні аспекти сленгу та неологізмів. Зробити загальний висновок про значення поняття «сленгового неологізму». - Зібрати та систематизувати теоретичний та практичний матеріал, що стосується нашої теми, включаючи опитування носіїв мови. - Виокремити семантичні групи сленгу. - Опрацювати такі мовні явища як «калька», «акроніми», «абревіації». - Дослідити структурно-семантичні особливості сленгових неологізмів. - Зробити висновки щодо використання сленгових неологізмів у соціальних мережах та їх впливу на формування мовної культури турецького народу.