Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню просодики ритму в поезії та в музиці на матеріалі поезії Г. Гейне.
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури та резюме. Обсяг роботи – 80 сторінок. У списку літератури зазначено 71 джерело.
У вступі обґрунтовано актуальність обраної для дослідження проблеми, визначені її цілі та конкретні завдання, з’ясовано її об’єкт і предмет, розкрито практичне значення, описано матеріал, методи та етапи дослідження.
У першому розділі сформульовано теоретичні положення, що стосуються ключових понять курсової роботи; розглянуто поняття ритму; з’ясовано значення ритму в природі; визначено роль ритму у мистецтві та в його окремих видах, включаючи музику та поезію.
У другому розділі описано аудитивні та акустичні параметри в музиці та в поезії; виокремлено загальні та специфічні просодичні засоби в обох видах мистецтва.
У третьому розділі викладено результати експериментально-фонетичного дослідження ритмічного оформлення в музиці та поезії. Для цього було визначено цілі та завдання дослідження; висунуто гіпотезу дослідження; описано результати аудитивного аналізу ритмічної організації у пісні Ф. Зільхера та у вірші Г. Гейне; викладено результати порівняльного аналізу.
У загальних висновках викладено результати проведеного дослідження.