dc.contributor.author |
Гулько, Андрій Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-30T11:25:21Z |
|
dc.date.available |
2023-05-30T11:25:21Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гулько А. В. Маркетингові інструменти просування українського туристичного продукту: кваліфікаційна робота бакалавра / А. В. Гулько ; наук. кер. Кучай О. В. ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 57 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3597 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є вивчення маркетингових інструментів, які можуть бути застосовуються для ефективного просування українського туристичного продукту. Та виявлення можливостей для покращення маркетингових статей стратегій туристичної продукції в Україні. Предметом дослідження виступає комплекс маркетингових інструментів для просування туристичного продукту (на прикладі
підприємства «Туристичний оператор «Бомба-тур»). Дослідження ґрунтується на загальнонаукових методах пізнання: спостереження, опис, аналіз, порівняння. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
маркетингові інструменти |
en_US |
dc.subject |
український туристичний продукт |
en_US |
dc.subject |
"Бомба тур" |
en_US |
dc.subject |
цифровий маркетинг |
en_US |
dc.subject |
Ukrainian tourism product |
en_US |
dc.subject |
Bomba Tour |
en_US |
dc.subject |
digital marketing |
en_US |
dc.subject |
branding |
en_US |
dc.subject |
storytelling |
en_US |
dc.subject |
challenges |
en_US |
dc.subject |
opportunities |
en_US |
dc.title |
Маркетингові інструменти просування українського туристичного продукту |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |