Repository of
Kyiv National Linguistic University

Маркетингові інструменти просування українського туристичного продукту

Show simple item record

dc.contributor.author Гулько, Андрій Васильович
dc.date.accessioned 2023-05-30T11:25:21Z
dc.date.available 2023-05-30T11:25:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гулько А. В. Маркетингові інструменти просування українського туристичного продукту: кваліфікаційна робота бакалавра / А. В. Гулько ; наук. кер. Кучай О. В. ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 57 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3597
dc.description.abstract Метою роботи є вивчення маркетингових інструментів, які можуть бути застосовуються для ефективного просування українського туристичного продукту. Та виявлення можливостей для покращення маркетингових статей стратегій туристичної продукції в Україні. Предметом дослідження виступає комплекс маркетингових інструментів для просування туристичного продукту (на прикладі підприємства «Туристичний оператор «Бомба-тур»). Дослідження ґрунтується на загальнонаукових методах пізнання: спостереження, опис, аналіз, порівняння. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.subject український туристичний продукт en_US
dc.subject "Бомба тур" en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject Ukrainian tourism product en_US
dc.subject Bomba Tour en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject branding en_US
dc.subject storytelling en_US
dc.subject challenges en_US
dc.subject opportunities en_US
dc.title Маркетингові інструменти просування українського туристичного продукту en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account