Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Герасимов, Микита Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T14:41:03Z | |
dc.date.available | 2023-05-30T14:41:03Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Герасимов М. О. Соціально-психологічні фактори вибору професії у старшому шкільному віці : курсова робота з психології / М. О. Герасимов ; наук. кер. Г. Й. Пліш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 28 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3622 | |
dc.description.abstract | У роботі було проаналізовано наукові джерела з проблемами професійного самостановлення особистості, розкрито поняття та сутність професіоналізації та професії як такої, досліджено феномену старшого шкільного віку як невід’ємного етапу становлення суб’єкта праці. Було вивчено та виокремлено загальні положення соціально-психологічних факторів вибору професії учнів старшої школи, диференційовано на дві категорії цих факторів та доведено їх безпосередній вплив на професійну самоідентифікацію учнів старшого шкільного віку. | en_US |
dc.subject | старший шкільний вік | en_US |
dc.subject | професія | en_US |
dc.subject | професіоналізація | en_US |
dc.subject | професійне самостановлення | en_US |
dc.subject | соціально-психологічні фактори | en_US |
dc.subject | суб’єктивні фактори | en_US |
dc.subject | об’єктивні фактори | en_US |
dc.subject | детермінація | en_US |
dc.subject | мотиви | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | high school age | en_US |
dc.subject | profession | en_US |
dc.subject | professionalization | en_US |
dc.subject | professional self-development | en_US |
dc.subject | socio-psychological factors | en_US |
dc.subject | subjective factors | en_US |
dc.subject | objective factors | en_US |
dc.subject | determination | en_US |
dc.subject | motives | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.title | Соціально-психологічні фактори вибору професії у старшому шкільному віці | en_US |
dc.type | Book | en_US |