Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Особливості поведінки у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту підлітків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Могильна, Любов Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-06-01T14:59:52Z
dc.date.available 2023-06-01T14:59:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Могильна Л. О. Особливості поведінки у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту підлітків : курсова робота із загальної психології / Л. О. Могильна ; наук. кер. Н. О. Кучеровська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3727
dc.description.abstract Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості поведінки підлітків у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту. Завдання дослідження: 1. Здійснити аналіз наукової, психолого-педагогічної літератури та визначити сутність понять «емоційний інтелект», «стресова ситуація». 2. Визначити особливості формування емоційного інтелекту в підлітковому віці.3. Провести емпіричне дослідження та визначити особливості поведінки підлітків у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту. en_US
dc.title Особливості поведінки у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту підлітків en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу