Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Могильна, Любов Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-01T14:59:52Z | |
dc.date.available | 2023-06-01T14:59:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Могильна Л. О. Особливості поведінки у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту підлітків : курсова робота із загальної психології / Л. О. Могильна ; наук. кер. Н. О. Кучеровська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3727 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості поведінки підлітків у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту. Завдання дослідження: 1. Здійснити аналіз наукової, психолого-педагогічної літератури та визначити сутність понять «емоційний інтелект», «стресова ситуація». 2. Визначити особливості формування емоційного інтелекту в підлітковому віці.3. Провести емпіричне дослідження та визначити особливості поведінки підлітків у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту. | en_US |
dc.title | Особливості поведінки у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту підлітків | en_US |
dc.type | Other | en_US |