dc.contributor.author |
Могильна, Любов Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-01T14:59:52Z |
|
dc.date.available |
2023-06-01T14:59:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Могильна Л. О. Особливості поведінки у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту підлітків : курсова робота із загальної психології / Л. О. Могильна ; наук. кер. Н. О. Кучеровська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3727 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості поведінки підлітків у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту. Завдання дослідження: 1. Здійснити аналіз наукової, психолого-педагогічної літератури та визначити сутність понять «емоційний інтелект», «стресова ситуація». 2. Визначити особливості формування емоційного інтелекту в підлітковому віці.3. Провести емпіричне дослідження та визначити особливості поведінки підлітків у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного
інтелекту. |
en_US |
dc.title |
Особливості поведінки у стресових ситуаціях в залежності від рівня розвитку емоційного інтелекту підлітків |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |