Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Методика формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні з використанням мультимедійних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваль, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2019-11-19T10:04:49Z
dc.date.available 2019-11-19T10:04:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Коваль Н. М. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні з використанням мультимедійних технологій: кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови/ Н. М. Коваль; наук. кер. Черниш В. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 91 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/381
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, списку використаних джерел та 4 додатків. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в дослідженні вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й перевірено методику формування НСКА у майбутніх учителів АМ; вдосконалено критерії відбору навчального матеріалу для формування у майбутніх учителів НСКА з використання МЗН, а також, уточнено особливості формування НСКА з викорисатнням МЗН. У першому розділі «Теоретичні основи формування навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні у майбутніх учителів англійської мови» охарактеризовано історію досліджень та описано сучасний стан дослідження проблеми формування НСК; визначено особливості сприйняття англомовного аудитивного повідомлення; встановлено роль і місце стратегій під час формування аудитивної компетентності та охарактеризовано МТ для формування НСКА у майбутніх учителів АМ. У другому розділі «Методика формування навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні майбутніх учителів англійської мови» обґрунтовано критерії відбору аудіо- та відеоповідомлень для формування вказаної компетентності, використовуючи МЗН; запропоновано підсистему вправ та модель організації процесу формування НСКА майбутніх учителів АМ. У третьому розділі «Перевірка ефективності розробленої методики формування навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні майбутніх учителів з використанням мультимедійних технологій» описано підготовку до проведення пробного навчання та хід його реалізації, організацію пробного навчання; проаналізовано отримані результати та подано методичні рекомендації щодо формування в майбутніх учителів НСКА із використанням МЗН. Головним результатом дослідження є визначення теоретичних засад та практична розробка підсистеми вправ для формування НСКА майбутніх учителів АМ з використанням МЗН. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject learning strategic competence en_US
dc.subject English listening comprehension competence en_US
dc.subject multimedia technologies en_US
dc.subject teacher trainees en_US
dc.subject listening comprehension strategies en_US
dc.subject навчально-стратегічна компетентність en_US
dc.subject англомовна аудитивна компетентність en_US
dc.subject мультимедійні технології en_US
dc.subject майбутні учителі en_US
dc.subject стратегії аудіювання en_US
dc.title Методика формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні з використанням мультимедійних технологій en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу