Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, списку використаних джерел та 4 додатків. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в дослідженні вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й перевірено методику формування НСКА у майбутніх учителів АМ; вдосконалено критерії відбору навчального матеріалу для формування у майбутніх учителів НСКА з використання МЗН, а також, уточнено особливості формування НСКА з викорисатнням МЗН. У першому розділі «Теоретичні основи формування навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні у майбутніх учителів англійської мови» охарактеризовано історію досліджень та описано сучасний стан дослідження проблеми формування НСК; визначено особливості сприйняття англомовного аудитивного повідомлення; встановлено роль і місце стратегій під час формування аудитивної компетентності та охарактеризовано МТ для формування НСКА у майбутніх учителів АМ. У другому розділі «Методика формування навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні майбутніх учителів англійської мови» обґрунтовано критерії відбору аудіо- та відеоповідомлень для формування вказаної компетентності, використовуючи МЗН; запропоновано підсистему вправ та модель організації процесу формування НСКА майбутніх учителів АМ. У третьому розділі «Перевірка ефективності розробленої методики формування навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні майбутніх учителів з використанням мультимедійних технологій» описано підготовку до проведення пробного навчання та хід його реалізації, організацію пробного навчання; проаналізовано отримані результати та подано методичні рекомендації щодо формування в майбутніх учителів НСКА із використанням МЗН. Головним результатом дослідження є визначення теоретичних засад та практична розробка підсистеми вправ для формування НСКА майбутніх учителів АМ з використанням МЗН.