Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена темі «Методика інтегрованого формування граматичної і навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів німецької мови». Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, резюме українською і англійською мовами, списку використаних джерел і додатків. У першому розділі міститься інформація про зміст та структуру граматичної компетентності та особливості її формування на початковому ступені навчання, психологічні та психолінгвістичні особливості запам’ятовування нових граматичних одиниць студентами та роль і характеристику навчальних прийомів і стратегій для оволодіння граматичним матеріалом. Другий розділ присвячений принципам та етапам формування граматичної компетентності. У ньому описано закономірності та способи формування граматичної компетентності за допомогою навчальних стратегій, обґрунтовано групи вправ для інтегрованого навчання граматичної компетентності з навчально-стратегічною, висвітлено організацію, процес та результати пробного навчання студентів другого курсу. У висновках до всієї роботи висвітлені результати дослідження граматичної компетентності та пробного навчання і доведена актуальність кваліфікаційної роботи.