Abstract:
Кваліфікаційна робота складається зі списку умовних скорочень, вступу, двох розділів, висновків, резюме українською і англійською мовами, списку використаних джерел, списку проаналізованих підручників і навчальних програм та додатків. У першому розділі визначена роль лінгвосоціокультурної компетентності у формуванні іншомовної комунікативної компетентності, її зміст і структура; розглянуті психолого-педагогічні передумови використання проектної діяльності в навчальному процесі мовного закладу вищої освіти; визначені особливості організації проектної діяльності майбутніх філологів в процесі формування іншомовної комунікативної компетентності. Другий розділ присвячений принципам проектної діяльності та етапам формування лінгвосоціокультурної компетентності в процесі роботи над проектом. У цьому розділі розроблена група вправ та завдань для формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів німецької мови засобами проектної методики; висвітлено організацію, процес та результати пробного навчання студентів третього курсу та надані методичні рекомендації з формування лінгвосоціокультурної компетентності студентів третього курсу на основі проектної методики.