Abstract:
Мета даної курсової роботи полягає у дослідженні непрямих мовленнєвих актів в сучасних англомовному і україномовному дискурсах, встановленні їх лінгвістичних властивостей та їх впливу на мовленнєву поведінку комунікантів. У процесі роботи над курсовою проаналізовано художню літературу, журналістику та рекламу з метою виявлення рис непрямих мовленнєвих актів в цих жанрах. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів, загальних висновків та списку використаних джерел. У першому розділі визначено поняття "непрямі мовленнєві акти", їх види та особливості використання в сучасних англомовних дискурсах. У
другому розділі проведено аналіз використання непрямих мовленнєвих актів в англомовних та україномовних художніх текстах, соціальних мережах, рекламі й розглянуто вплив непрямих мовленнєвих актів на сприйняття комунікантами.