Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Методика формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтовної компетентності в аудіюванні з використанням комбінованих технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підмогильна, Юлія Ігорівна
dc.date.accessioned 2019-11-19T11:33:04Z
dc.date.available 2019-11-19T11:33:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Підмогильна Ю. Г. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтовної компетентності в аудіюванні з використанням комбінованих технологій:кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови/ Ю. І. Підмогильна; наук. кер. Черниш В. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 133 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/384
dc.description.abstract Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у ньому вперше було теоретично обґрунтовано, практично розроблено та перевірено у ході пробного навчання методику, націлену на формування АПОКА у студентів ІІІ курсу ЗВО; уточнено принципи відбору та організації відео- та аудіоматеріалу для професійно орієнтованого аудіювання. У ході нашого дослідження було проаналізовано сучасний стан формування АПОКА майбутніх учителів АМ і виявлено низку проблем, пов’язаних з недостатньою кількістю практичних і теоретичних розробок і необхідністю створення нової удосконаленої методики формування АПОКА. У роботі ми проаналізували психологічні, методичні та лінгвістичні умови формування АПОКА, а саме: визначили структуру досліджуваної компетентності та її компоненти; уточнили цілі та зміст навчання; охарактеризували низку психологічних механізмів таких як осмислення, аудитивна пам’ять та ймовірне прогнозування, які впливають на успішність процесу професійно орієнтованого аудіювання; з’ясували групи труднощів, які ускладнюють сприймання на слух та розуміння АП; та описали дидактичний потенціал обраних нами засобів навчання, а саме Youtube, TED лекцій та подкастів. Наступним етапом нашого дослідження було уточнення критеріїв відбору навчального матеріалу. Ми відібрали шість професійно орієнтованих аудіотекстів, спираючись на такі критерії як автентичність, науковість, новизна, тематичність, доступність та посильність, тривалість та темп звучання АП, професіоналізація тощо. Проаналізувавши структуру АПОКА та відібравши навчальні матеріали, ми створили підсистему вправ для формування АПОКА майбутніх учителів АМ. Крім того, ми визначили завдання кожного з трьох етапів – дотекстового, текстового та післятекстового, описали групи та підгрупи вправ, їхні типи і види та надали приклади до кожної з них. Спираючись на розроблену нами підсистему вправ, ми побудували модель навчального процесу. Ефективність розробленої методики була перевірена і підтверджена під час пробного навчання. Останнім етапом нашого дослідження було укладання методичних рекомендації щодо ефективного формування АПОКА студентів-майбутніх учителів АМ. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject professionally-oriented English language competence in listening en_US
dc.subject future teachers en_US
dc.subject the English language en_US
dc.subject structure of competence en_US
dc.subject selection criteria en_US
dc.subject exercise subsystem en_US
dc.subject model of the learning process en_US
dc.subject англомовна професійно орієнтована компетентність в аудіюванні en_US
dc.subject майбутні вчителі en_US
dc.subject англійська мова en_US
dc.subject структура АПОКА en_US
dc.subject критерії відбору en_US
dc.subject підсистема вправ en_US
dc.subject модель навчального процесу en_US
dc.title Методика формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтовної компетентності в аудіюванні з використанням комбінованих технологій en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу