Abstract:
У першому розділі ми описали цілі та зміст, структуру та особливості при формуванні англомовної компетентності в монологічному мовленні у майбутніх учителів, а також види інтерактивних технологій як засобу формування компетентності в монологічному мовленні. У другому розділі ми висвітлили етапи формування англомовної КММ. У роботі ми представили комплекс вправ для формування англомовної компетентності в монологічному мовленні та модель освітнього процесу з використанням розробленого комплексу вправ з використанням інтерактивних технологій та ігрових методик. У заключному розділі, з метою перевірки ефективності запропонованої методики, розкрито підготовку, хід та результати пробного навчання студентів другого курсу. У висновках до всієї роботи висвітлені результати дослідження та пробного навчання англомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням інтерактивних технологій і доведена актуальність дипломної роботи