Abstract:
Ця курсова робота розглядає лексико-граматичні засоби, які використовуються для захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Дослідження базується на аналізі рекламних текстів різноманітних галузей, зокрема слоганів та рекламних текстів, що стосуються продуктів харчування, моди, технологій, здоров'я та краси. Наукові дослідження та спостереження доводять, що лексико граматичні засоби та певні формулювання речень в рекламі справді здійснюють неабиякий вплив на споживача. Рекламний дискурс містить в собі чимало аспектів, пов’язаних з лінгвістикою та психологією, що і робить рекламу настільки ефективною.
Результати дослідження можуть бути корисними для маркетологів, PR-менеджерів та рекламних агентів, які прагнуть створити ефектні рекламні повідомлення, що захоплять увагу споживачів та сприятимуть продажу товарів та послуг.