dc.contributor.author |
Гаркавенко, Дар'я Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-08T05:51:08Z |
|
dc.date.available |
2023-06-08T05:51:08Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гаркавенко Д. О. Лексико-граматичні засоби захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі = Lexico-grammatical means of attracting attention in modern English-language advertising discourse : курсова робота з перекладу / Д. О. Гаркавенко ; наук. кер. Ю. А. Мусієнко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 23 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3974 |
|
dc.description.abstract |
Курсова робота присвячена темі Лексико-граматичні засоби захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Для успішного досягнення поставленої мети та виконання завдань ми проаналізували рекламу на сайтах відомих англомовних компаній та лексико граматичні засоби захоплення уваги, які були використані в них. Безумовно, необхідно виконати ретельний аналіз теоретичного матеріалу, що стосується медіалінгвістики та прагматики, зосередившись на їх визначеннях та ключових концептах. Крім того, ми розглянули функції та структуру рекламного дискурсу в цілому. Результатом нашого дослідження стало визначення основних лексично граматичних засобів захоплення уваги в англомовному рекламному дискурсі, маніпулятивні засоби захоплення уваги та їх вплив на споживачів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
маніпулятивні особливості |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
прагматика |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.subject |
manipulative features |
en_US |
dc.subject |
advertising discourse |
en_US |
dc.subject |
pragmatics |
en_US |
dc.subject |
media linguistics |
en_US |
dc.title |
Лексико-граматичні засоби захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі |
en_US |
dc.title.alternative |
Lexico-grammatical means of attracting attention in modern English-language advertising discourse |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |