Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лексико-граматичні засоби захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі

Show simple item record

dc.contributor.author Гаркавенко, Дар'я Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-06-08T05:51:08Z
dc.date.available 2023-06-08T05:51:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гаркавенко Д. О. Лексико-граматичні засоби захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі = Lexico-grammatical means of attracting attention in modern English-language advertising discourse : курсова робота з перекладу / Д. О. Гаркавенко ; наук. кер. Ю. А. Мусієнко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 23 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3974
dc.description.abstract Курсова робота присвячена темі Лексико-граматичні засоби захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Для успішного досягнення поставленої мети та виконання завдань ми проаналізували рекламу на сайтах відомих англомовних компаній та лексико граматичні засоби захоплення уваги, які були використані в них. Безумовно, необхідно виконати ретельний аналіз теоретичного матеріалу, що стосується медіалінгвістики та прагматики, зосередившись на їх визначеннях та ключових концептах. Крім того, ми розглянули функції та структуру рекламного дискурсу в цілому. Результатом нашого дослідження стало визначення основних лексично граматичних засобів захоплення уваги в англомовному рекламному дискурсі, маніпулятивні засоби захоплення уваги та їх вплив на споживачів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject маніпулятивні особливості en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.subject прагматика en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject manipulative features en_US
dc.subject advertising discourse en_US
dc.subject pragmatics en_US
dc.subject media linguistics en_US
dc.title Лексико-граматичні засоби захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі en_US
dc.title.alternative Lexico-grammatical means of attracting attention in modern English-language advertising discourse en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account