Abstract:
Курсова робота присвячена темі Лексико-граматичні засоби захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Для успішного досягнення поставленої мети та виконання завдань ми проаналізували рекламу на сайтах відомих англомовних компаній та лексико граматичні засоби захоплення уваги, які були використані в них. Безумовно, необхідно виконати ретельний аналіз теоретичного матеріалу, що стосується медіалінгвістики та прагматики, зосередившись на їх визначеннях та ключових концептах. Крім того, ми розглянули функції та структуру рекламного дискурсу в цілому. Результатом нашого дослідження стало визначення основних лексично граматичних засобів захоплення уваги в англомовному рекламному дискурсі, маніпулятивні засоби захоплення уваги та їх вплив на споживачів.