Abstract:
Курсова робота "Функціонування іменників у масмедійному дискурсі в англійській та українській мовах" присвячена аналізу використання іменників у текстах актуальних англомовних та україномовних статей. Робота включає аналіз заголовків статей з популярних англомовних та україномовних медіа-видань, що дозволило визначити специфіку використання географічних назв, назв організацій, подій, назв людей та
інших іменників у масмедійному дискурсі та аналіз використання іменників
безпосередньо у текстах статей. У роботі розглядаються функціональні особливості іменників, а також їх граматичні характеристики. Результати дослідження свідчать про те, що іменники в масмедійному дискурсі використовуються для привернення уваги читачів та їх а також їх інформування. Крім того, результати нашого дослідження уможливлюють нас стверджувати, що в українських статтях використовувалось більше конкретних іменників, тоді як в англомовних –абстрактних.