Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Лексичні особливості рекламного дискурсу у китайській мові у сфері косметології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаєр, Сабрі Кхалід
dc.date.accessioned 2019-11-20T09:52:30Z
dc.date.available 2019-11-20T09:52:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шаєр С. К. Лексичні особливості рекламного дискурсу у китайській мові у сфері косметології: кваліфікаційна робота магістра з філології/ С. К. Шаєр; наук. кер. Любимова Ю. С.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 89 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/402
dc.description.abstract Метою нашого дослідження являється виявлення і аналіз лексичних особливостей текстів реклами товарів косметології. Завдання: - Проаналізувати особливості поняття рекламного дискурсу - Дослідити особливості китайського рекламного дискурсу - Розробити класифікацію лексичних особливостей рекламних китайських текстів у сфері косметології en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лексичні особливості рекламного дискурсу у китайській мові у сфері косметології en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу