Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вирста, Софія-Марія Андріївна
dc.date.accessioned 2023-06-15T13:28:23Z
dc.date.available 2023-06-15T13:28:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Вирста С.-М. А. Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі : курсова робота з методики навчання англійської мови / С.-М. А. Вирста ; наук. кер. Борецька Г. Е. ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 33 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4167
dc.description.abstract Мета дослідження - це розробка методики формування та розвитку лінгвосоціокультурної компетентності в учнів основної школи. Завдання дослідження: 1. Охарактеризувати особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 2. Узагальнити проблематику формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 3. Проаналізувати педагогічний досвід вчителів Скандинавської гімназії м. Києва та визначити засоби формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 4. Систематизувати актуальні види вправ для розвитку лінгвосоціокультурної компетентності. 5. Аналізувати навчально-методичний комплекс для учнів 7-х класів на предмет наявності вправ для розвитку лінгвосоціокультурної компетентності. 6. Розробити план-конспект фрагменту уроку англійської мови для учнів 7-х класів з формування лінгвосоціокультурної компетентності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу