Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вирста, Софія-Марія Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T13:28:23Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T13:28:23Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Вирста С.-М. А. Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі : курсова робота з методики навчання англійської мови / С.-М. А. Вирста ; наук. кер. Борецька Г. Е. ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 33 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4167 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження - це розробка методики формування та розвитку лінгвосоціокультурної компетентності в учнів основної школи. Завдання дослідження: 1. Охарактеризувати особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 2. Узагальнити проблематику формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 3. Проаналізувати педагогічний досвід вчителів Скандинавської гімназії м. Києва та визначити засоби формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 4. Систематизувати актуальні види вправ для розвитку лінгвосоціокультурної компетентності. 5. Аналізувати навчально-методичний комплекс для учнів 7-х класів на предмет наявності вправ для розвитку лінгвосоціокультурної компетентності. 6. Розробити план-конспект фрагменту уроку англійської мови для учнів 7-х класів з формування лінгвосоціокультурної компетентності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі | en_US |
dc.type | Other | en_US |