Abstract:
Мета дослідження - це розробка методики формування та розвитку лінгвосоціокультурної компетентності в учнів основної школи. Завдання дослідження:
1. Охарактеризувати особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 2. Узагальнити проблематику формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 3. Проаналізувати педагогічний досвід вчителів Скандинавської гімназії м. Києва та визначити засоби формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 4. Систематизувати актуальні види вправ для розвитку лінгвосоціокультурної компетентності. 5. Аналізувати навчально-методичний комплекс для учнів 7-х класів на предмет наявності вправ для розвитку лінгвосоціокультурної компетентності. 6. Розробити план-конспект фрагменту уроку англійської мови для учнів 7-х класів з формування лінгвосоціокультурної компетентності.