Abstract:
Мета дослідження: довести ефективність використання рольових ігор у навчанні діалогічного мовлення на початковому та середньому ступені навчання англійської мови у школі. Завдання дослідження: 1) Визначити сутність рольової гри, показати її основні функції, види. Охарактеризувати типи рольових ігор та їх роль на молодшому та середньому ступені навчання англійської мови. Визначити склад, технологію рольових ігор під час навчання діалогічного мовлення. 2) Дати визначення діалогічного мовлення, перерахувати завдання під час навчання діалогічного спілкування, розділити діалоги на групи. Дати психолого-педагогічну характеристику діалогічного спілкування та виявити його труднощі для учнів, а також методи та прийоми навчання. 3) Розробити рольові ігри та комплекс вправ з їх використання на основі діалогічного спілкування на уроках англійської мови на молодшому та середньому ступені навчання, а також випробувати їх на практиці у середній загальноосвітній школі.